The New Generation
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Niensel Art

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Raenarra
Lannister
Raenarra


Real Name : Nienke
Aantal berichten : 108
Gold Dragons : 49
Registratiedatum : 18-02-14
Leeftijd : 26

Character sheet
Age: 17
Rank: Lady
Partner: Love is hard to find in this awful world, and if you do find it, it won't take long.

Niensel Art Empty
BerichtOnderwerp: Niensel Art   Niensel Art Emptydo apr 03, 2014 7:32 pm

Hee Hallo Gast

Hier laat ik wat van mijn 'Art' zien, dat zal bestaan uit manipulations, tekeningen, foto's en digital art. Ik laat alles van oud naar nieuw zien maar niet schrikken, oud werk kan soms echt heel slecht zijn xd Sommige van mijn oudere manip's mogen gebruikt worden maar er moet dan wel om toestemming gevraagd worden. Het staat er wel bij op ie wel op niet gebruikt mag worden.

:Manipulations:
Dit is mijn eerste Manipulation en ik heb hem zonder enige reden gemaakt, ik wou gewoon een manip maken en meer niet. Deze mag dus gebruikt worden met mijn toestemming als mensen deze überhaupt zouden willen gebruiken xD Hij is echt veel te over-smudged dat weet ik, maar ja het was ook nog maar mijn eerste manip
Manip 1:

Dit is dan dus mijn tweede manip die ik ooit heb gemaakt en net zoals de vorige heb ik deze gemaakt zonder dat ik die ergens voor wou gebruiken. Net zoals de eerste is deze ook over-smudged, de bovenste wolf vooral. Dit hele plaatje klopt sowieso niet helemaal. Deze mag ook gebruikt worden met mijn toestemming alleen denk ik ook niet dat er iemand is die deze zou willen gebruiken xD
Manip 2:

Deze manip is al ietsje beter qua smudgen, alleen zijn de manen veel te over-smudged. Ook zonder reden gemaakt dus je mag voor deze ook toestemming vragen.
Manip 3:

Zelf vind ik deze nog wel wat hebben, ik vind deze tenminste niet lelijk. Hij is beter dan de vorige. Nog steeds manen zijn over-smudged en het tekenen over het lichaam is ook niet echt goed maar het ziet er nog een beetje uit. Deze had ik eigenlijk gemaakt voor een char op een ander forum en ze heette Senety. Maar aangezien ik niets meer met Senety doe en haar hele char zowat dood is xD mag je hiervoor ook toestemming vragen.
Manip 4:

Deze had ik gemaakt voor mijn oude char Winda op WS maar die gebruik ik ook niet meer, dus er mag om toestemming gevraagd worden..
Manip 5:

Deze vind ik weer iets minder mooi, het is zeker niet een van mijn favorieten. Deze heb ik alleen wel gemaakt voor mijn eigen meisje Merope dus deze mag niet gejat worden, hiervoor krijg je ook geen toestemming om te mogen gebruiken.
Manip 6:

Gemaakt voor een oud honden char van mij, Amillio, en met dit karakter doe ik niets meer mee dus hij mag gebruikt worden van mij, wel met toestemming ofcourse.
Manip 7:

Dit is er weer eentje die niet gebruikt mag worden! Deze heb ik gemaakt voor Lunarblues op Deviantart (toen heette ze nog Swallowheart) Dit is een gift voor haar omdat zij voor mij wel een minimanip wilde maken en ik dat heel lief vond van haar. De manen zijn een beetje heel erg falend, was de eerste keer dat ik probeerde manen te tekenen xD voor de rest is de hele manip ook niet zo heel erg goed
Manip 8:

Dit is een waar ik heel trots op ben : D Ik vind hem best goed gelukt op de ogen na. Hij is wel een van mijn mooiste vind ik, daar hoort ie zeker tussen! Ik had volgens mij ergens een topicje gehad waarin ik Manips maakte voor andere mensen en deze heb ik toen voor iemand gemaakt, al weet ik niet meer voor wie ik hem had gemaakt en waar het topic nu is xD Ja mag toestemming vragen aangezien ik niets meer weet van wie hij nu eigenlijk is en het topic foetsie is.
Manip 9:

Deze is echt zwaar mislukt, die schaduw is echt vreselijk! Deze kwam ook uit het ene topic waarin mensen Manips konden aanvragen maar van deze weet ik nog wel van wie die was, Mindo. Ja deze mag dus ook niet gebruikt worden tenzij je Elena's toestemming hebt, dan hou ik je niet tegen.
Manip 10:

En dan komen nu de meest recente Manipulations (die vorige waren dan ook allemaal oud en deze zijn de nieuwere) Deze mag ook niet gebruikt worden want dit is namelijk mijn meisje Maiya :3 dus blijf er van af *gromt* xD
Manip 11:

En dan heb ik weer eentje van mijn lieve Merope <3 Deze mag ook niet gebruikt worden!
Manip 12:

Random paarden manipje, gewoon omdat ik er zin in had xD deze mag ook gebruikt worden met mijn toestemming. Nog steeds ben ik niet te beste in de manen, ik bak er altijd niets van.
Manip 13:

Een van mijn recente Manipulations en ook een die ik erg mooi vind. Deze mag ook niet gebruikt worden aangezien ik deze misschien nog ga gebruiken
Manip 14:

Maiya, dit is ook een hele recente en ik vind het zelf erg goed gelukt! Deze mag helemaal niet gebruikt worden omdat dit mijn eigen char is.
Manip 15:

Een manipulation die ik heb gemaakt voor iemand en die mag dus ook alleen door haar gebruikt worden. De naam van de wolf is Tekorr. Ik vind dit zelf een van mijn best gelukte manipulations.
Manip 16:


:Drawings:

Komt nog..


:Photograpy:

Dit is mijn kat Sparky en deze heb ik gewoon in onze achtertuin gemaakt
Cat:

Nog een keer Sparky, deze is op dezelfde dag gemaakt ook in de tuin
Cat2:

Mijn hond Spyro, een super lieve en knappe border collie
Dog:

Nog een keer Spyro, in de polder. Ik heb niets met de foto gedaan, geen enkel filter, die kleuren zijn allemaal echt zo erop gekomen.
Dog2:

Nog een keer Spyro, in de polder. Ik heb niets met de foto gedaan, geen enkel filter, die kleuren zijn allemaal echt zo erop gekomen.
Dog2:


:Digital Art:

Komt nog



Hope you guys enjoyed it ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
https://gameofthrones.actieforum.com
Jackob
Greyjoy
Jackob


Real Name : Yanick
Aantal berichten : 81
Gold Dragons : 42
Registratiedatum : 28-02-14
Leeftijd : 30

Character sheet
Age: 17
Rank: Lord
Partner: Though people come and they go, but if you've brought some love into their lives, you've got something to show.

Niensel Art Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niensel Art   Niensel Art Emptyza apr 05, 2014 8:22 am

Zoals ik eigenlijk al lang wist heb je hier talent voor. ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Icarus
Lannister
Icarus


Real Name : Jennifer
Aantal berichten : 75
Gold Dragons : 7
Registratiedatum : 16-05-14
Woonplaats : -

Character sheet
Age: 20
Rank: Lord
Partner: Not ever in my life

Niensel Art Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niensel Art   Niensel Art Emptyvr mei 16, 2014 11:52 pm

Supermooi nien! Vooral de foto's.
Even dit hea: Foto's die je op je camera maakt zijn altijd ALTIJD HEEL ERG groot. Dus ik wil je aanraden om ze wat te verkleinen voor je ze op Serigala of Game Of Thrones zet, dan kan je de foto wat beter bekijken Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
http://iwouldbeaunicorn.wordpress.com/
Raenarra
Lannister
Raenarra


Real Name : Nienke
Aantal berichten : 108
Gold Dragons : 49
Registratiedatum : 18-02-14
Leeftijd : 26

Character sheet
Age: 17
Rank: Lady
Partner: Love is hard to find in this awful world, and if you do find it, it won't take long.

Niensel Art Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niensel Art   Niensel Art Emptyza mei 17, 2014 9:36 am

Thank you, both ^^
@Jennifer, I know, maar daar ben ik te lui voor xd

Hier heb ik trouwens nog wat nieuwe artsels

Reverence Enapay (Digital Art):

Krasota (Manipulation):
Terug naar boven Ga naar beneden
https://gameofthrones.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Niensel Art Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niensel Art   Niensel Art Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Niensel Art
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The New Generation :: Algemene Informatie :: Out of Character :: Art-
Ga naar: