Real Name : mandy Aantal berichten : 30 Gold Dragons : 3 Registratiedatum : 09-03-14
Character sheet Age: 18 Rank: Lady Partner: Bringing back the feeling you've learned to forget.
Onderwerp: [gevonden] it isn't always first love zo maa 09, 2014 1:55 pm
Oke ik zoek dus iemand die is uitgehuwelijkt aan Caliana, dit hoeft nog niet te betekenen dat ze al getrouwd zijn maar misschien juist dat de verloving net is aangekondigd.
Caliana hoort zelf bij het huis Tyrell dus het is handig als het iemand van een andere huis is en anders geen familie natuurlijk.
De enige eisen is.
- Niet jonger dan 19 jaar en niet ouder dan 29 jaar aangezien Caliana zelf nog maar 18 jaar is. - Beetje een knap iemand. - En het moet een man zijn
Laatst aangepast door Caliana op zo maa 09, 2014 2:52 pm; in totaal 1 keer bewerkt
James Baratheon
Real Name : James Aantal berichten : 8 Gold Dragons : 0 Registratiedatum : 08-03-14
Onderwerp: Re: [gevonden] it isn't always first love zo maa 09, 2014 2:33 pm
Wat denk je van mijn personage? Ik moet hem wel nog maken, maar hij voldoet wel aan de eisen denk ik.
Caliana Tyrell
Real Name : mandy Aantal berichten : 30 Gold Dragons : 3 Registratiedatum : 09-03-14
Character sheet Age: 18 Rank: Lady Partner: Bringing back the feeling you've learned to forget.
Onderwerp: Re: [gevonden] it isn't always first love zo maa 09, 2014 2:36 pm
Tja de laatste twee wel
Weet niet hoe oud hij is maar dat zal wel goed zitten denk ik
Dus ik vind het goed
James Baratheon
Real Name : James Aantal berichten : 8 Gold Dragons : 0 Registratiedatum : 08-03-14
Onderwerp: Re: [gevonden] it isn't always first love zo maa 09, 2014 2:51 pm
Oké, super!
Jackob Greyjoy
Real Name : Yanick Aantal berichten : 81 Gold Dragons : 42 Registratiedatum : 28-02-14 Leeftijd : 30
Character sheet Age: 17 Rank: Lord Partner: Though people come and they go, but if you've brought some love into their lives, you've got something to show.
Onderwerp: Re: [gevonden] it isn't always first love zo maa 09, 2014 2:53 pm
Dan zetten we hier een slotje op! :-)
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: [gevonden] it isn't always first love